EAN–numre, P–numre og bankoplysninger

Hvidovre Kommune benytter kun elektronisk fakturering. Fakturaer, der modtages i papirformat, vil derfor blive afvist.

Et EAN-nummer svarer til en elektronisk postkasse. Alle kommunens institutioner, forvaltninger og kommunale virksomheder har et EAN-nummer, som du skal skrive på fakturaen. Derved kommer fakturaen hurtigt frem til den rette modtager.

Er din virksomhed leverandør til Hvidovre Kommune, skal fakturering ske i et elektronisk format efter nogle bestemte standarder.

Du kan sende elektroniske fakturaer til Hvidovre Kommune i OIOUBL-format.

Hvidovre Kommune accepterer ikke gebyr for modtagelse af elektronisk faktura, og vi forbeholder os retten til at afvise disse.

Kan din virksomhed ikke sende en elektronisk faktura efter de fastsatte standarder, kan du gratis bruge NemHandel Fakturablanket:

Du kan overføre beløb til Hvidovre Kommunes NemKonto i Jyske Bank reg.nr. 7134 og kontonr. 1078351.

Skal du overføre penge fra udlandet, skal du bruge SWIFT-adresse JYBADKKK og IBAN-nr. DK7371340001078351.

Husk også at...

Husk altid at oplyse firmanavn, CVR-/SE-nummer og hvad beløbet dækker.

På nedenstående links finder du mere information om NemHandel, elektronisk fakturering, gebyrer mv.:

Center for Digitalisering, Kommunikation og Erhverv

Hvidovrevej 278
2650 Hvidovre

Telefon: 3639 3639

Send Digital Post til Hvidovre Kommune (nyt vindue)

Almindelig mail: dke@hvidovre.dk

Send sikker mail, hvis din besked indeholder personlige eller følsomme oplysninger.

Har du brug for hjælp til at sende en sikker mail via MitID, er du velkommen til at kontakte Borgerservice. Vi hjælper gerne. Se kontaktoplysninger og generelle åbningstider nederst på siden.