Vi bruger cookies til statistik som en del af vores arbejde for at lave en god hjemmeside. Hvis du ikke siger "nej tak til cookies", antager vi, at du accepterer vores cookie politik. "Se vores cookiepolitik.".

Accepter cookies

 

Borgere mangler girokort til ejendomsskat

Tag kontakt til Borgerservice, hvis du mangler girokort eller har modtager flere end ét
24. juni 2016
I forbindelse med udskrivning af girokort til betaling af ejendomsskat, 2. rate, er der sket en fejl.
Fejlen betyder, at et antal borgere ikke har modtaget noget girokort. Andre kan have modtaget mere end ét girokort.

Hvidovre Kommunes Borgerservice beklager fejlen og opfordrer de borgere, der ikke har modtaget et girokort til at henvende sig til Borgerservice på tlf. 36 39 33 06 eller ejendom@hvidovre.dk.

Har du modtaget mere end ét girokort, så opfordrer Borgerservice dig til selv at tjekke den seneste oversigt over kommunal ejendomsskat mm. af fast ejendom 2016. Nederst er oplyst det fulde beløb til opkrævning med 2. rate 2016. Det er dette beløb, du skal indbetale. Hvis du er i tvivl om beløbet, kan du henvende dig til Borgerservice.

Fejlen ved udskrivning af girokort har ikke betydning for borgere, hvis ejendomme er tilmeldt Betalingsservice.