Vi bruger cookies til statistik som en del af vores arbejde for at lave en god hjemmeside. Hvis du ikke siger "nej tak til cookies", antager vi, at du accepterer vores cookie politik. "Se vores cookiepolitik.".

Accepter cookies

 

Nye affaldsordninger for haveaffald og papircontainere

1. marts 2016

Affaldsordningerne for afhentning af haveaffald fra haveboliger samt tømning af papircontainere ved etageejendomme, indkøbscenter og kommunale institutioner har været i EU-udbud, og der er nu indgået nye kontrakter, som træder i kraft 1. marts 2016.

Begge kontrakter vil fortsat blive kørt af M. Larsen Vognmandsfirma A/S. Bilerne fortsætter som udgangspunkt med det nuværende mandskab; dog får haveaffaldsbilen nyt mandskab i forbindelse med opstart af de nye kontrakter.

Vi håber, at borgere, viceværter og institutioner vil tage godt imod det nye mandskab. Eventuelle problemer med affaldsordningerne kan meldes til Hvidovre Kommune på hvidovre.dk/affald eller via smartphone på vores affalds-app ”Affaldsportal”.