Vi bruger cookies til statistik som en del af vores arbejde for at lave en god hjemmeside. Hvis du ikke siger "nej tak til cookies", antager vi, at du accepterer vores cookie politik. "Se vores cookiepolitik.".

Accepter cookies

 

Håndværkermøde i februar

Kommunen vil på et informationsmøde 9. februar fortælle om, de bygge og anlægsopgaver kommunen sætter i gang i 2016
14. januar 2016

For at synliggøre, hvordan kommunens mange anlægsopgaver udbydes, vil vi på mødet gennemgå kommunens planlagte bygge- og anlægsopgaver i 2016. Mange opgaver i 2016 er allerede i udbud og en del ligger i rammeaftaler. Vi vil på mødet give et overblik over opgaverne samt vise, hvornår og hvordan opgaverne er blevet udbudt, og hvordan nye opgaver forventes udbudt.

Alle håndværksvirksomheder inviteres derfor til informationsmøde tirsdag 9. februar 2016 kl. 15.00-16.30 i Medborgersalen, Hvidovrevej 280. 

På mødet vil kommunen orientere om:

  • De indgåede rammeaftaler, der blev fastlagt i 2015 og som gælder i 2016 og 2017
  • Hvordan bruges jeres interessetilkendegivelser om at byde på opgaver
  • Planlagte bygge- og anlægsopgaver i 2016
  • Elektroniske udbud, som bl.a. Hvidovre Kommune bruger i forbindelse med udbudsopgaver
Borgmester Helle Adelborg vil byde velkommen. På mødet vil der endvidere være mulighed for at møde kommunens fungerende ejendomschef, lederen af drift og energi, samt lederen af projekt- og bygherreteamet.