Vi bruger cookies til statistik som en del af vores arbejde for at lave en god hjemmeside. Hvis du ikke siger "nej tak til cookies", antager vi, at du accepterer vores cookie politik. "Se vores cookiepolitik.".

Accepter cookies

 

Nyt netværk for mindre virksomheder

Nu etablerer kommunen et nyt netværk målrettet de mindre virksomheder. Formålet er at bygge relationer og styrke dialogen - både med kommunen og virksomhederne imellem.
6. maj 2015

Målet med Erhvervsforum Hvidovre er at skabe en platform for et erhvervsmiljø, hvor lokale virksomheder med op til 20 ansatte og kommunen med borgmesteren i spidsen er i løbende dialog.

I Erhvervsforum Hvidovre kan du:

  • Få og dele gode idéer til din forretningsudvikling
  • Udbygge kendskab og relationer til lokale virksomheder 
  • Blive inspireret af dygtige oplægsholdere
  • Få indsigt i kommunens tilbud til erhvervslivet

Det første møde i Erhvervsforum Hvidovre holdes den 18. juni 2015 fra kl. 15:30-17:30 i Medborgersalen, Hvidovrevej 280. Dørene vil være åbne fra kl. 15:00, hvor du kan hilse på de andre deltagere og få en kop kaffe og lidt godt til ganen. 

Tilmeld dig her senest den 12. juni 2015 (nyt vindue)

For spørgsmål eller yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte erhvervskonsulent Karen Brehm Sørensen på kas@hvidovre.dk eller telefon 3639 3017.

Virksomhederne tages med på råd
For at sikre, at temaer, debatter og vinkler til møderne er aktuelle og relevante tages virksomhederne med på råd i forberedelsesfasen. Flere virksomheder er allerede blevet interviewet, og de vil løbende blive involveret i planlægningen af møderne.

Allerede stor interesse fra virksomhederne
Flere virksomheder har på forhånd vist interesse for at være med, og har budt ind med deres idéer til netværket.  Nogle har foreslået emner som ledelse, it og ny lovgivning. Virksomhederne vil også gerne udveksle erfaringer med hinanden, og flere ønsker at få bedre kendskab til kommunen.

Vil vise hvad kommunen kan tilbyde
Målet med netværket er at skabe en platform, hvor virksomhedsledere/-ejere kan netværke med hinanden, dele erfaringer og få ny inspiration. Med netværket opbygges tillid, og relationerne bliver styrket til kommunen, men også til andre virksomheder. Samtidig skal netværket øge kendskabet til de muligheder, som findes i kommunen bl.a. gratis, nem og hurtig jobservice. Netværket kan derfor blive et led i at styrke og optimere virksomhedernes eget virke.

Afviklingen af møderne
Borgmesteren er vært for netværket, og der vil blive holdt 3-4 møder årligt, der vil foregå både på virksomheder og i kommunens lokaler. Det første møde afholdes torsdag den 18. juni 2015. Invitationen er sendt på mail til virksomhederne. Hvis du som virksomhedsleder/ejer har forslag til relevante temaer eller vil høre mere om netværket, er du velkommen til at kontakte erhvervskonsulent Karen Brehm Sørensen på mail: kas@hvidovre.dk eller tlf: 3639 3017.