Vi bruger cookies til statistik som en del af vores arbejde for at lave en god hjemmeside. Hvis du ikke siger "nej tak til cookies", antager vi, at du accepterer vores cookie politik. "Se vores cookiepolitik.".

Accepter cookies

 

Forretningsmuligheder i Skandinavien og Sydamerika

Væksthuset inviterer til to arrangementer om mulighederne for at udvide din forretning til henholdvis de skandinaviske markeder og til vækstmarkederne i Peru og Colombia
6. februar 2014

Find vej til de nordiske markeder

Hvordan kommer du ind på de nordiske markeder? Få råd og inspiration til at udvide din forretning til Sverige , Norge, Finland eller Island. Væksthus Hovedstadsregionen, Eksportrådet og Egedal Kommune indbyder vækstorienterede virksomheder og iværksættere til vækstmøde den 4. marts kl. 14.00 – 18.00 på Stenløse Rådhus.

Med arrangementet ønsker vi at inspirere endnu flere til at interessere sig for de blomstrende og nære markedsområder, som ikke i samme grad har været ramt af den krise, som har plaget økonomierne i store dele af det øvrige Europa. På mødet får du mulighed for både at høre og tale med eksperter og erhvervsfolk, som kender de nordiske landes erhvervsliv og branchemuligheder, og som i tilgift kan give dig adgang til et stort netværk og indsigt i landenes forskelligartede kulturer. 

Læs mere og tilmeld dig arrangementet her (nyt vindue)

Global Business: Peru og Colombia

Vil du høre mere om dine forretningsmuligheder i Peru og Colombia? Nu byder Berlingske Tidende, Væksthus Hovedstadsregionen, Eksportrådet og Eksportkreditfonden på en informativ og handlingsorienteret konference om markedsmulighederne i to nye vækstlande med omkring 80 millioner indbyggere og virksomhedsvenlig erhvervspolitik.

På konferencen får du indsigt i nye muligheder for eksport, forretning og investering. Du vil høre danske virksomheder fortælle om deres erfaringer, fx den kendte journalist og erhvervsmand David Trads om værdien af lokale partnerskaber på baggrund af hans virke som udviklingsdirektør i Metro International med ansvar for Latinamerika, og Manager Helle Hee om, hvordan Falck har målrettet deres produkt til den stærkt voksende middelklasse.

Konferencen bliver afholdt hos Berlingske Tidende på Pilestræde 34 tirsdag den 18. februar kl. 12.30 – 17.00. Deltagelse er gratis.

Læs mere og tilmeld dig arrangementet her (nyt vindue)