Vi bruger cookies til statistik som en del af vores arbejde for at lave en god hjemmeside. Hvis du ikke siger "nej tak til cookies", antager vi, at du accepterer vores cookie politik. "Se vores cookiepolitik.".

Accepter cookies

 

Indkøbsordning

Indkøbsordningen er et tilbud om levering af købmandsvarer til dig, hvis du på grund af varige eller midlertidige problemer med helbredet, ikke selv kan komme på gaden eller ikke selv kan transportere varerne hjem. For at modtage hjælp via en indkøbsordning, er det en forudsætning, at andre som bor i dit hjem ikke kan foretage indkøbene

Læs om indkøbsordningen

Hvordan kan jeg få en indkøbsordning?

Du kan søge om hjælp til en indkøbsordning ved at henvende dig til Visitationen. Du vil efter din henvendelsen blive kontaktet af en visitator, så I sammen kan aftale, hvornår det passer dig at få besøg. Ved besøget vurderer visitator i samarbejde med dig, dit behov for hjælp. Når du er visiteret til hjælp, vil du fremover få besøg af visitator en gang om året. Ved besøget vil visitator i samarbejde med dig revurdere dit behov for hjælp.

Hvilke leverandører kan jeg vælge? 

Hvidovre Kommune har godkendt følgende leverandører til levering af dine indkøb:

Egebjerg Købmandsgård (nyt vindue)

Intervare (nyt vindue)